MENU

Laporan kepatuhan pencapaian piagam pelanggan 2018

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Mac 2018 – Mei 2018

LAPORAN KEPATUHAN PIAGAM PELANGGAN BAGI TEMPOH MAC-MEI 2018.pdf

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Jun 2018 – Ogos 2018

LAPORAN KEPATUHAN PIAGAM PELANGGAN BAGI TEMPAH JUN-OGOS 2018.pdf

* Sila klik bagi melihat paparan

* Berikut adalah laporan pencapaian piagam pelanggan yang terdapat di MBAS. Laporan pencapaian berikut dipaparkan setiap suku tahun (4 bulan sekali). Ini berdasarkan kajian semula piagam pelanggan yang berkuatkuasa pada 1hb Mac 2015.

Kemaskini Terakhir: Isnin, 15 April 2019 - 9:16am