MENU

Laporan kepatuhan pencapaian piagam pelanggan 2016.

  • LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Dis 2015 – Feb, 2016

  • laporan_kepatuhan_pencapaian_barudis-feb_2016.pdf

  • LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Mac – Mei, 2016

  • laporan_kepatuhan_pencapaian_barumac-mei_2016.pdf

  • LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Julai – September, 2016

  • LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Oktober – Disember, 2016

 

* Sila klik bagi melihat paparan

* Berikut adalah laporan pencapaian piagam pelanggan yang terdapat di MBAS. Laporan pencapaian berikut dipaparkan setiap suku tahun (4 bulan sekali). Ini berdasarkan kajian semula piagam pelanggan yang berkuatkuasa pada 1hb Mac 2015.