MENU

Laporan kepatuhan pencapaian piagam pelanggan 2017.

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Dis 2016 – Feb, 2017

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN/OBJEKTIF KUALITI MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR BAGI BAGI TEMPOH BULAN DIS 2016– FEB 2017

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR - Bagi Tempoh Bulan Mac – Mei, 2017

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN/OBJEKTIF KUALITI MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR BAGI BAGI TEMPOH BULAN MAC 2017 – MEI 2017

* Sila klik bagi melihat paparan

LAPORAN KEPATUHAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN/OBJEKTIF KUALITI MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR BAGI BAGI TEMPOH BULAN DISEMBER 2017 – FEBRUARI 2018

* Berikut adalah laporan pencapaian piagam pelanggan yang terdapat di MBAS. Laporan pencapaian berikut dipaparkan setiap suku tahun (4 bulan sekali). Ini berdasarkan kajian semula piagam pelanggan yang berkuatkuasa pada 1hb Mac 2015.

Kemaskini Terakhir: Khamis, 29 November 2018 - 1:53am